Rezultatai kalba patys už save – lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu (trimis pirmaisiais ketvirčiais) – ,,RSM“ įmonės pajamos išaugo triskart. Ne mažiau įspūdingi skaičiai atsispindi į rezultatą orientuotos komandos bendradarbiavime su NT projektų vystytojais – per 9 mėnesius ,,RSM“ taikyta nišinė kompleksinė marketingo ir pardavimų paslauga sugeneravo NT vystytojams daugiau nei 12 milijonų eurų pardavimų pajamų bei iškėlė projektus į TOP lyderių pozicijas konkurencinėje rinkoje. Padeda NT vystytojams tapti lyderiais Vilniaus ir Lietuvos pajūrio NT projektų pardavimus koordinuojančios ,,RSM“ įmonės direktorė Olga Lapinskė sako, kad nuo pat įmonės įkūrimo pradžios vienas iš svarbiausių tikslų pradėjus bendradarbiauti su nauju NT projekto vystytoju yra ne tik sukurti ir įgyvendinti projekto pardavimų bei marketingo strategiją, tačiau ir padėti vystytojui tapti rinkos lyderiu ir stabiliai generuoti milijonines pardavimų pajamas.
Šiais metais ,,RSM“ valdo krepšelį, kurį sudaro virš 600 būstų vienetų Vilniuje ir pajūryje. ,,RSM“ įkūrėja O. Lapinskė atkreipė dėmesį, kad NT vystytojų poreikis turėti stiprią marketingo ir pardavimų komandą auga. ,,Mūsų komandai patinka iššūkiai, o tikslas – kuo greičiau pradėti aktyvius pardavimus, padaryti pokytį ir tapti dar viena sėkmės istorija. Esame orientuoti į maksimalų rezultatą, rugsėjo mėnesį mūsų atstovaujami projektai užima lyderiaujančias pozicijas rinkoje ir patenka į TOP 1 – TOP 3 pozicijas pagal pardavimus Vilniuje ir pajūryje. Didžiausią pardavimų rezultatą ir augimą pasiekiame vidutiniškai per pusę metų nuo sutarties pasirašymo su vystytoju dienos, o pirmieji pardavimų apčiuopiami pokyčiai ir augimai matomi jau per pirmus 3 mėn. nuo sutarties pasirašymo. Šių metų rugsėjis mūsų komandai yra rekordinis, nes pasiekėme didžiausią pardavimų rezultatą“, – komentavo O. Lapinskė.
NT projekto sėkmės pagrindinis ingredientas – ne tik išskirtinė koncepcija Nors, pasak „RSM“ vadovės O. Lapinskės, vienas iš pagrindinių projekto pranašumų rinkoje yra parduodamo projekto koncepcija, visgi projektą išskirtiniu geba paversti tik tokia komanda, kuri išmano NT rinką bei pardavimų ir marketingo strategiją. Be tokios komandos sunku išnaudoti visas rinkos galimybes, o tuomet labai dažnai vystytojams „dega“ verslo planai, stringa piniginiai srautai, atsiskaitymai su statybų rangovais, nukenčia viso projekto statybų terminai, pažadai pirkėjams. Galiausiai, prireikia refinansavimo, kuris kainuoja brangiai. Dar iki šiol rinkoje matomi ir tokie atvejai, kai ties projekto koncepcijos formavimu ir įvedimu į rinką dirba komanda, kuri neturi nieko bendro su pardavimais ir marketingu, neturi tiesioginio kontakto su pirkėjais, nejaučia rinkos ir konkurencinės aplinkos, nežino potencialių pirkėjų poreikių.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/uzsakomasis-turinys/verslo-poziuris/rsm-fiksuoja-spartu-imones-augima-nt-vystytojams-per-9-menesius-sugeneravo-daugiau-nei-12-mln-pardavimu-pajamu-94803131