Geriausiai parduodamas projektas Palangoje 2023 m. – parduota jau 65 proc. asortimento

Tendencijos laužo visus standartus – NT rinka pajūryje nuo metų pradžios suaktyvėjusi, o kai kurie pajūrio projektai sulaukia išskirtinio dėmesio – tiek antrojo būsto ieškantys, tiek norintys investuoti, nelaukia ir įsigyja apartamentus būtent dabar – tai idealus metas norint investuoti ir mėgautis visais pajūrio būsto privalumais jau artimiausią vasarą. 2023 m. geriausiai parduodamo projekto Palangoje ,,Santjago“ atstovai pasidalino įžvalgomis, kokie argumentai patvirtina, kad būstą įsigyti Palangoje palanku būtent dabar ir kokios pridėtinės vertės subūrė didelį pirkėjų srautą?

Metų pradžioje susidomėjimo ir pirkimų bumas Naujieji metai įprastai paskatina priimti sprendimus, ryžtis pokyčiams ir išmintingai apgalvoti investavimo galimybes. NT rinka išlieka vienu patraukliausių investavimo šaltinių, o pajūrio projektai patrauklūs tiek siūlomais sprendimais, tiek turistų pritraukimu ir miestų plėtra. Pasak populiariausio pajūrio apartamentų projekto ,,Santjago“ pardavimus ir marketingą valdančios įmonės „RSM“ vadovės Olgos Lapinskės, paskutinių keturių mėnesių pardavimų šuolį galima vadinti rekordu – parduota 19 vnt., iš kurių 11 – vasarį. ,,City Now“ analitiniai duomenys ir NT rinkos pardavimų analizė parodė, kad ,,Santjago“ projektas vasario mėn. yra pirmoje vietoje pardavimų skalėje. Iš viso vasario mėn. pajūryje buvo parduoti 22 būstai, iš kurių net 11 pardavimų priklauso ,,Santjago“ projektui. Tokie pardavimai, O. Lapinskės teigimu, parodo kryptingo darbo rezultatus ir projekto konkurencinius išskirtinumus. Likusi pardavimų dalis vasario mėn. pajūryje pasiskirstė po 1-2 pardavimus ir buvo sugeneruota net iš 8 skirtingų projektų. Rinkoje susiklostė labai įdomi situacija, kai vienas projektas generuoja pusę pajūrio rinkos rezultatų.

,,Mūsų komanda turi didelę patirtį NT rinkoje ir tokių didelių pardavimų demonstracija parodo teisingai pasirinktos strategijos rezultatus. Metus pradėjome augančiu naujų potencialių klientų srautu, rezervacijomis ir naujais pardavimais. Klientai ieško būsto pajūryje, į kurį galėtų įsikelti jau šią vasarą, todėl aktualu spėti jį įrengti. Augo susidomėjimas 1,5 – 2 kambarių ir didelių kvadratūrų butais, per vasarį parduoti keturi trijų kambarių apartamentai, liko vienas paskutinis laisvas 3 kambarių butas“, – akcentuoja pardavimus ir marketingą valdančios įmonės „RSM“ vadovė Olga Lapinskė. Investicijai arba mišriam būdui (investicijai ir sau) projekto asortimente populiariausi išlieka dviejų ir pusantro kambario butai. Dalis pirkėjų iš Vilniaus, Kauno, Palangos, Klaipėdos, Šiaulių ir kitų miestų – perka sau antrąjį būstą, kita dalis investuoja. Klientai ypač vertina Vanagupę – ši zona išskirtinė ne tik savo ramybe, prabanga, bet ir nuostabiu miško masyvu bei taku iki jūros.

Pastatytų ,,Santjago“ būstų asortimentas mažėja, liko 35 proc. Būsto įsigijimui pajūryje įtaką vis dar daro didelė infliacija, nerimas bei prognozės, kad NT kainos nemažės ir ilgalaikėje perspektyvoje išlaikys kainos augimo tendencijas, todėl ieškoma investavimo šaltinių bei geriausio kainos – kokybės santykio būsto. Pasak O. Lapinskės, artėjant vasaros sezonui pajūryje pastatytų NT būstų kainos kils, todėl sprendimas įsigyti būstą dabar – yra protingas ir apgalvotas žingsnis. Sulaukiama nemažai klientų, kurių tikslas yra apsaugoti savo santaupas saugiausiu būdu – investuojant į NT. Galima teigti, kad tai trigubas laimėjimas: apsaugojami pinigai nuo infliacijos, jau šią vasarą galima mėgautis išskirtiniu būstu, o jei nuspręstų – išnuomoti ir taip generuoti papildomas pajamas. Būtent pajūryje nuoma atsiperka greičiausiai – ypač 1,5 kambario butų, kurie teikia papildomą vertę – atstoja dviejų kambarių funkciją už ženkliai mažesnę kainą. Analitikų teigimu, tokio tipo buto prognozuojamas vidutinis paros mokestis per parą siekia apie 115 eurų. Klientai vertina kokybę ir pridėtines vertes Poilsio bei gyvenimo pajūryje tendencijos kinta. Jei anksčiau klientai labai vertino apartamentus su baseinais, pirtimis, dabar situacija keičiasi – vis dažniau prioritetą teikia ramiam poilsiui ir mažesnėms išlaikymo sąnaudoms. Daugelis suprato, kad projektai su pramogų infrastruktūra brangūs atsižvelgiant į administravimo išlaidas ir yra orientuoti ne į ramų poilsį. Poreikiai kinta, daugelis pirkėjų vertina, kad po jų langais nebus triukšmingų laisvalaikio erdvių, šašlykinių, sūkurinių vonių, ir kt. sprendimų. Pirkėjams svarbu, kad vystytojas būtų orientuotas ne į masiškumą, o į išskirtinę bei nišinę koncepciją, projekto unikalumą.

Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/uzsakomasis-turinys/verslo-poziuris/geriausiai-parduodamas-projektas-palangoje-2023-m-parduota-jau-65-proc-asortimento-92716735