Kaip sėkmingai parduoti NT projektą? Pasiūlė paslaugą, generuojančią pardavimus ir žinomumą.

Dinamiška ir pilna iššūkių NT rinka reikalauja iš vystytojo kūrybiškumo, unikalios projekto koncepcijos, originalių marketingo ir pardavimų strateginių sprendimų bei profesionalios komandos – tuo įsitikinusi „RSM“ direktorė Olga Lapinskė, prieš 3 metus pasiūliusi NT vystytojams unikalią kompleksinę paslaugą, kuri padeda tapti rinkos lyderiais ir stabiliai generuoti milijonines pardavimų pajamas. Nišinė paslauga paneigė mitą, kad norint pasiekti sėkmingą NT projekto rezultatą, pardavimų ir marketingo komanda turi dirbti viduje.

Sparčiai augančios ir plėtrą vykdančios įmonės „RSM“ tikslas ne tik sukurti ir įgyvendinti NT projektų pardavimų ir marketingo strategiją, tačiau ir padėti vystytojui užtikrinti tolimesnę plėtrą, formuoti naujų NT projektų portfelį bei auginti savo vardą rinkoje. „Pranašumą rinkoje kiekvienam projektui, be abejonės, suteikia ne tik projekto lokacija, infrastruktūra, architektūra, bet ir unikaliai suformuota, rinkai pristatyta projekto koncepcija bei NT marketingo ir pardavimų komanda, kuri visa tai sujungia į vieną strategiją ir kasdien analizuoja rezultatus ir pritaiko efektyviausius sprendimus, kaip pritraukti potencialius pirkėjus. Projekto koncepcija, marketingas ir pardavimai tiesiogiai susiję, į paslaugą žiūrime kompleksiškai, į visą NT projekto idėjos koncepciją ir kaip bus pasiekti rezultatai, lemia patirtis, „know-how“ NT rinkoje, profesionalumas, kuriuos ir pritaikome dirbdami su kiekvienu vystytoju“, – sako „RSM“ įkūrėja O. Lapinskė.

Trejus veiklos metus skaičiuojančios „RSM“ įmonės progresas pamatuojamas rezultatais – didelių NT projektų pasitikėjimą pelniusi ambicinga komanda, šiuo metu atstovauja projektus Vilniuje ir Palangoje, o dabar planuoja plėtrą ir Kaune. Per pirmus keturis šių metų mėnesius ,,RSM“ paslaugų pardavimo pajamos pasiekė praėjusių metų rezultatą, tai rodo ne tik augantį pasitikėjimą ir projektų skaičių, bet ir NT vystytojų poreikį – turėti stiprią marketingo ir pardavimų komandą, kuri padeda verslui augti, pasiūlo strateginius pokyčius, pati pasirūpina jų įgyvendinimu ir ,,nuo akcininko pečių“ nuima kiekvienos dienos marketingo ir pardavimų, klientų aptarnavimo rutiną, akcininkui telieka stebėti projekto pokyčius bei progresą, kuris atsispindi augančiais klientų srautais ir kylančiais finansiniais rodikliais.

,,Dirbame su NT projektais, kurių apyvarta siekia nuo 8 iki 40 mln. eur. Kuo didesnis ir sudėtingesnis projektas, tuo įdomesni iššūkiai mūsų komandai. Esame prisidėję ne prie vieno projekto, kuris buvo stagnacijos stadijoje, tačiau tinkamai sudėliojus visus pokyčius ir didelę patirtį turinčią komandą visada įvyksta stebuklas ir projektai pakyla iki TOP geriausiai parduodamų projektų rinkoje. Projektą išjudiname per 2-3 mėn. nuo sutarties pasirašymo“, – sakė O. Lapinskė.